Anti-Materie, #043

03-08-2020

Met enig regelmaat wordt mij gevraagd waarom ik niet vaker mijn opinie verwoord en deel. Het antwoord is eenvoudig: "het zijn de verkeerde mensen die mijn stukjes lezen."

Voor zover mijn stukjes al worden gelezen, gebeurt dat door mensen die het toch al geheel of gedeeltelijk met mij eens zijn; verkeerde mensen, dus.

De goede mensen zijn de mensen die onvoorwaardelijk geloven dat de NOS objectieve nieuwsfeiten presenteert, die zich laten voorlichten door CNN, die oprecht menen dat WNL vrolijk rechts is, die blij zijn met ditisM, met op1NPO en met denieuwsBV; die mensen zouden mijn stukjes moeten lezen.

De constatering dat, in aanloop naar de TK-verkiezingen op 17 maart 2021, een zeer groot deel van de stemgerechtigden niet, onvolledig of fout wordt/is geïnformeerd over de meest essentiële zaken (migratie, klimaat, islamisering, cultuurmarxisme, overdracht van soevereiniteit aan de EU, afkalving van de democratie, beperking van vrijheid) baart mij zorgen, grote zorgen.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin